Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 23 juni 2015

Örhängen, örhängen bara massa örhängen!

Det är lite märkligt att jag som knappt använt smycken alls står och gör en hel massa smycken. För att inte tala om örhängen! Har ju inte ens tagit hål i öronen. Tar dock på mig örhängen med clips ibland numera. ;)
Jag använde fyra skedar och gjorde 6 par örhängen! Det gäller att utnyttja materialet så mycket man kan. Har ändå två skedblad över som ska bli något annat en annan dag.

Insåg när jag tittade igenom bilderna att jag inte borde haft rosa skjorta på mig, men det bjuder jag på idag. ;)

Sex par örhängen gjorda av äkta silverskedar. Se pris under resp bild.
Favorit i repris! Äkta silver.
Krokar handsmidda av 925 sterlingsilver.
400:- + ev porto. (SÅLDA!)
Små örhängen i äkta silver.
Krokar handsmidda av 925 sterlingsilver.
300:- + ev porto. 
Örhängen i äkta silver.
Krokar handsmidda av 925 sterlingsilver.
350:- + ev porto. (SÅLDA!)
Ännu en favorit i repris! Äkta silver.
Krokar handsmidda av 925 sterlingsilver.
400:- + ev porto.
Söta små örhängen i äkta silver.
Krokar handsmidda av 925 sterlingsilver.
350:- + ev porto.
Handsmidda öronkrokar som lätt kan tas bort och sättas på andra örhängen.
Gjorda av 0,8 mm silvertråd i 925 sterlingsilver. 
De fyra skedarna som fick sätta livet till.
Se om du hittar de olika bitarna som blivit örhängen!

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar