Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 2 juni 2014

Den blomstertid nu kommer ...

Jag fick ett kuvert med 12 vackra blommiga skedar. Två av varje sort. Helt ljuvliga blomster! Nu har jag gjort ringar av allihop i lite olika storlekar. Det roligaste och enklaste är att göra och sen se vad det blev för storlek på ringen. Jag ger mig inte på att artbestämma dem. Kan vara svårt nog med äkta blommor. :)
Här följer en bildkavalkad på blommande ringar i försommartid.

Sex olika blommor! Ringar gjorda av nysilverskedar.
250:-/st
NR 1: 18 resp 18,5 mm (båda SÅLDA!)


NR 2: 18 mm (Den andra är SÅLD!)

NR 3: 19,5 mm (Den andra är SÅLD!)

NR 4: 18 resp 19,5 mm 

NR 5: 20,5 mm (den andra såld)

NR 6: 18 resp 20 mm (Båda SÅLDA!)

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar