Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

onsdag 23 mars 2016

Hängen med budskap

Det är viktigt att påminna sig emellanåt. Både att man är älskad och att man har mycket att vara tacksam över.
Det finns nog inget svårare att fota än blanka smycken. Det kvittar nästan hur man försöker så speglar det sig konstigt. Tar med ett antal bilder med olika blänk, så kanske man ändå kan bilda sig en uppfattning.
Hänget med "LOVED" var inte tänkt att det skulle bli dubbla "O". Man ska nog inte pyssla med sånt pillgöra en dag när man ser dubbelt. Jaja... när jag tittade till så såg jag något som faktiskt är rätt vackert. Det är ju två vigsel- eller förlovningsringar. Då blev det ju helt plötsligt en ännu djupare symbolik i smycket. Kunde ju låtsats som att det var tanken från början, men det hade ju inte varit riktigt sant. ;)

Hängen i silver. 35 - 42 mm långa.
LOVED 300:- (SÅLT!)
ÄLSKAD 350:- (SÅLT!)
TACKSAM 350:- (SÅLT!)
Kedja ingår ej!
ev frakt 10:-




Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om LoveNepals arbete här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar