Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

söndag 13 mars 2016

Ännu fler symbolsmycken

Jag fick en syltsked och den kan man ju inte bara låta ligga. Av den blev det en hel massa olika smycken. Det runda med hjärtan kan vara kul för trebarnsmamman att bära och då blir det ett litet hjärta till varje barn. Ringen gjort av skaftet har texten "I LOVE YOU". Ett viktigt budskap till både sig själv och andra. Det blev faktiskt ett smycke till av skeden. Den hamrade stressringen med kula i förra inlägget är gjord av resterna av skaftet. Så har då hela skeden använts. ;)


Ett stort hänge med tre utsågade hjärtan i äkta silver. Säljs endast som helt set.
Hängets diameter: 47 mm. Hjärtanas bredd ca 13 mm.
625:-/set + ev frakt 10:- (SÅLT!)
Jag har även kedjor 36 - 45 cm i olika utföranden.
Ring med texten "I LOVE YOU" Höjd mitt fram: ca 17 mm.
Smalare bak vilket gör den behaglig att bära.
Storlek 16,75 mm
Den fina skeden innan min åverkan började

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om LoveNepals arbete här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.
OBS! Smyckena är beställda först när de är betalda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar