Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 22 februari 2016

Fler kaffeskedar

Jag förstörde lite fler kaffeskedar idag. En konstig känsla infinner sig när man kapar av en vacker silversked. Vet ju att jag förmerar värdet, men ändå ...
Det blev två armband och ett halsband av skedarna. Armbanden är gjorda av två skaft vardera och halsbandet är ett hoprullat skedblad som jag satt i en kedja i. Jag har gjort liknande förut, men med tanken att man för kedjan eller läderremmen genom "rullen".

Två armband och ett halsband i äkta silver gjort av kaffeskedar.
Mer info under resp bild nedan.
Armbnad i äkta silver gjort av kaffeskedar.
Passar en handled upp till ca 17 cm omkrets.
525:- + ev frakt 10:-
Armbnad i äkta silver gjort av kaffeskedar.
Passar en handled upp till ca 18 cm omkrets.
525:- + ev frakt 10:-

Silverrulle med kedja. Total längd 42 cm.
Silverrullens längd 3 cm.
400:- + ev frakt 10:- (SÅLT!)
Silverrulle utan kedja för genomföring av kedja eller rem kan beställas. 325:-


Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.
OBS! Smyckena är beställda först när de är betalda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar