Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 2 januari 2015

GOTT NYTT ÅR!

Tack alla Ni som läser och följer min blogg! 2014 blev ett helt fantastiskt år med hjälp av Er som köpt ett och annat smycke, ängel eller tavla. Trodde inte att det var möjligt att, på så lite tid som jag har lagt på mitt hantverk, kunna dra in så mycket pengar till arbetet med att rädda unga tjejer ut ur barnsexhandeln. Jag tror att Gud välsignar det arbete man gör för att hjälpa de mest utsatta. Jag tror också att hans hjärta klappar extra för utsatta barn som lider för att vuxna väljer att leva ut sin ondska.
Jag får ganska ofta en önskan från andra att Gud ska välsigna mig i mitt arbete för LoveNepal, och det har han verkligen gjort. Jag vill även skicka den önskan om välsignelse vidare till dig som läser detta.
Gott Nytt År och Guds välsignelse önskar jag Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar