Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

onsdag 7 januari 2015

Armband av sockertänger

Jag fick tag på ett par små söta sockertänger i nysilver. Det blev ett par armband av dem. Den vänstra av dem är en sockertång från besticksserien "Amsterdam". Den andra vet jag inte, men den var i alla fall fin innan jag gav mig på den. ;)
Båda två funkar på min handled som är 16 cm i omkrets, men är justerbara. Den vänstra är något mindre och träs på över handleden. Den andra träs på över handen. 
Två armband gjorda av sockertänger i nysilver. Mått 63x52 mm resp 70x55 mm.
325:-/st + ev frakt (SÅLDA!)






Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

1 kommentar:

  1. Hej. så fina. Kan jag skicka en sockertång till dig för att göra ett armband , tro att det är riktigt silver.
    barbroedin@hotmail.com

    SvaraRadera