Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 4 september 2014

Av några lite annorlunda bestick ...

... blev det några smycken. Två hängen och ett armband. De här besticken var av nysilver, liksom nästan alla andra som fanns i lådan jag fick idag. De där lite udda besticken gillar jag mest. Det är lite kul att se om man kan få till något av dem. En av skedarna lät jag nästan vara som den var. Böjde bara skaftet en del. Den andra fick en mattslipad yta i skedbladet och en ordentlig krumelur på skaftet för att få den fina blomman att hamna på rätt håll i skeden. Till sist bankade jag ut och böjde en sockertång. Den är lite ställbar i storleken, men passar nog bäst på en normalstor kvinnoarm.

Fick en låda bestick. En hel dela att välja på. En del mer användbart än annat.
Ett hänge i nysilver med mattpolerat skedblad. Höjd 79 mm.
225:- + ev porto (SÅLT!)
Läderrem 3 mm 43 cm, med kabinlås 40:-

Hänge i nysilver. Höjd 73 mm. 225:- + ev porto
Läderrem 3 mm 43 cm, med kabinlås 40:- (SÅLT!)

Armband i nysilver gjort av en sockertång. 58 x 68 mm.
275:- + ev porto (SÅLT!)




 Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar