Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 19 september 2013

"Olga" ring i äkta silver

Jag köpte några teskedar på tradera. Trodde jag hade kläm på hur man får till en ring så den blir jämn och fin, men vad jag fick kämpa för att få den som jag ville ha den. Materialet i skaftet böjde sig mycket lättare på vissa ställen. I natt när jag låg vaken en stund, passade jag på att fundera på hur jag skulle lösa problemet. Fick till det rätt bra till slut i alla fall. Det här är enligt min mening den snyggaste ringen jag gjort hittills. Mycket snyggt mönster på skedskaftet.


Ring gjord av en "Olga" tesked av äkta silver. 19 mm
Kan beställas från 18 mm och uppåt.
425:-




Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar