Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

onsdag 4 september 2013

Äkta silver

Så har jag då tagit steget till ädelmetallernas underbara värld. Teskedarna har "kattfot"-stämpeln. Tyvärr hamnar stämpeln invirad i ringen, men den finns där och man kan se den om man rullar ut ringen igen, vilket jag inte rekommenderar. ;)
Jag har ett halvdussin av den här sorten, så jag kan göra några efter storleksönskemål. Den på bilden är 19 mm. Tror det fungerar att göra den någon mm mindre. Större är inga problem. Skillnaden blir bara att den inte går lika mycket omlott.
Ringen är väldigt bekväm med mjuka rundade kanter.

Teskedsring av äkta silver. Kan fås från 18 mm och uppåt.
375:-





Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar