Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 9 september 2013

Blommigt silver

Jag fick ett dussin kaffeskedar av äkta silver med tolv olika blommor på skaften. Det visade sig att de var alldeles för ömtåliga för att göra ringar av hela skeden, så därför fick det bli lite andra varianter. Hängsmycke blir det nog av de kvarvarande, tror jag.

Hängsmycke gjort av en tesked i äkta silver. Höjd 54 mm
375:-
Hängsmycket kan fås med dessa olika blommor.
Ring och hängsmycke av teskedsskaft från en silversked.
Ringens storlek 19 mm. Hängets höjd 50 mm.
Ringen 250:-  Hänget 200:-
Hängen av skedblad i äkta silver. Höjd 33 mm.
100:- /st

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.



2 kommentarer:

  1. Helt otroligt vackra!! Tänk att du kan se så mycket i en enda liten sked... Amazing grace.. /Carol

    SvaraRadera
  2. så fina saker man kan göra av bestick..

    SvaraRadera