Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 15 augusti 2016

Armbandsknop

Jag hade plockat undan alla mina grejer i silververkstaden. Hade tänkt ta en paus i tillverkningen. Men så mal den en idé i skallen och på något sätt ger den inte med sig förrän jag gjort något åt den. Blev ett smycke till i knop-kollektionen. Övriga knop-smycken hittar du här!

Armband med silverknop. Äkta silver. Reglerbar längd upp till 21 cm.
395:- + ev frakt 10:- (SÅLT!)


Låset kan sättas i vilken länk som helst på kedjan.

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress. 
Ange gärna om du vill betala med swish eller banköverföring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar