Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 3 november 2015

Dubbelvikta ringar

Tyvärr har kreativiteten legat på en låg nivå ett tag, så det har mest blivit lite repriser på smycken som jag gjort liknande tidigare. Men häromdagen dök det upp en ny idé. Inspirerades av ett annat smycke, men är totalt olik i sitt utförande. Det är så inspiration ska fungera. Inspirera, inte kopiera. Mina egna smycken kan jag ju givetvis kopiera, men andras är jag väldigt försiktig med. När jag väl gjort ringen med hjärtat, var inte steget långt till nästa idé med en ring där jag vikt båda kanterna på skedbladet.


Ringar med vikta skedblad i äkta silver.
Ring med hjärta. 18,5 mm. 450:-
Ring med båda kanterna vikta. 17,5 mm 450:-
(Ringen med hjärta är SÅLD! Har gjort fler på beställning och kan göra ytterligare några.)






Hittar du ingen ring i rätt storlek? Hör av dig så fotar jag det jag har i den storlek du är intresserad av.

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar