Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 31 december 2013

Nyårslyx!

Tänkte att innehållet i årets sista blogginlägg skulle vara lite lyxigare. De här ringarna är alla gjorda av teskedar i äkta silver. Silverstämpeln är synlig i något fall, medan de flesta har den invirad. Den finns dock där, men det är dumt att "rulla upp" ringen för att kolla. Man får helt enkelt lita på att det är så. Några av dem har jag haft med på bloggen förut, men de flesta är nya. En del av dem kan jag göra fler av, medan andra är enda exemplaret.

Ringar gjorda av teskedar i äkta silver. Priser och storlekar under respektive bild.
Nr. 1 Helt ljuvligt mönster på skedskaftet. Endast ett exemplar. 18,5mm
425:- (SÅLD!)


Nr. 2 "Svensk spets" Endast ett exemplar. 19 mm.
400:- 

Nr. 3-4 Ring gjord av "Olgasked"  18 mm.
425:- (SÅLD!)



Nr. 5 Ring gjord av delar av en tesked "Svensk blomster" 17,5 mm. Endast ett exemplar.
375:- (SÅLD!)

Nr. 6 Ring med kaffeböna. 18 mm. Endast ett exemplar.
400:- (SÅLD!)

Nr. 7 Nätt liten ring. Endast 20 mm hög mitt fram. 18 mm. Kan beställas från 16,5 mm.
400:- (SÅLD!)


Nr. 8 Ring gjord av skaftet på en "Olgasked" Endast ett exemplar. 18 mm
400:- (SÅLD!)


Nr. 9 Ring gjord av skaftet till en "Olgasked" Endast ett exemplar. 19 mm. Kan regleras i storleken något.
375:- (SÅLD!)

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar