Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 7 december 2013

Dessertskedar runt armen?

Man borde kanske hejda sig lite ibland, men det är ju så kul! Det blev några armringar gjorda av nysilverskedar. De här skedarna är av den mindre modellen och kan modifieras något vad gäller storleken.

Armringar gjorda av dessertskedar i nysilver. 200:- / st + ev frakt.
Stansad text: PS 23
Stansad text: ÄLSKAD.
Ganska bucklig yta på skedbladet. 
Stansad text: ÄLSKAD.
Ganska slät yta på skedbladet. 
Stansad text: LOVE
Utan stansad text.

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.


2 kommentarer:

  1. Hej! Så mycket fint du gör! Och underbart att pengarna går till ett gott ändamål!
    Själv syr jag, mest småklänningar, och det jag får in går till mitt fadderbarn i Etiopien och barnfondens arbete i hennes by med skola, vårdcentral, bibliotek och vatten. Det är så roligt att se att pengarna gör skillnad och man blir så inspirerad att göra mer! En människa kan inte hjälpa hela all men man kan göra något litet för en bättre värld!
    Jag är intresserad av att köpa en armring av dessertsked av dig, helst den med texten Ps 23 om den finns kvar?
    Mvh Annica/www.lillaanka.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du också är engagerad att hjälpa.
      Skicka mig ett mejl så ordnar vi detaljerna med armbandet. Adressen finns längst ner på blogginlägget.
      Med vänlig hälsning, Anita

      Radera