Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 30 december 2013

Älskad!

Gjorde ett hänge av ett skedblad i nysilver med texten "ÄLSKAD". Det kan verka lite kaxigt att bära ett smycke med den texten, men min tro är att det alltid stämmer oavsett vem bäraren är. Kanske har du en familj eller en hjärtevän som älskar dig. Tjejerna i Nepal som jag försöker hjälpa genom mitt hantverk har inte alltid varit älskade av människor, men de är älskade av himmelens Gud och numera även av de människor som ser till att de har husrum, mat och kläder. Jag gav mitt ena barnbarn ett liknande smycke som en påminnelse om att jag älskar honom även när vi inte kan ses på länge. Han har fattat poängen och sa till sin pappa: "Jag vill ha mitt halsband så att alla kan se att någon älskar mig!" Egentligen skulle jag vilja göra ett var till alla tjejerna i LoveNepal, men att göra 700 st känns lite väl övermäktigt.

Halsband med hänge gjort av teskedsblad i nysilver. Ett justerbart vaxat bomullssnöre ingår.
175:- + ev frakt



Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar