Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 10 januari 2015

Ringar av fådda skedar

Jag får ju ibland bestick av folk, och det är väldigt kul. Är det äkta silver är det ännu roligare. Är det dessutom helt perfekta skedar att göra ringar av kan det inte bli så mycket bättre.
Tre olika skedmodeller som har blivit ringar i lite olika storlekar. Jag har ytterligare någon sked av varje, så det kan finnas möjlighet att beställa i önskad storlek.

Ringar gjorda av äkta silverskedar. 425:-/st + ev porto.
Modellen längst bak finns i st 18 och 19 mm.
Modellen i mellersta raden finns i st 17,5 och 19 mm. (SÅLDA!)
Modellen längst fram finns i st 18,5 mm. (SÅLD!)















 Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

2 kommentarer:

  1. Jättefina ringar! Kan man skicka en silversked till dig, så att du gör en ring? Pris? Är det matsked eller kaffesked? Hälsningar Trixi

    SvaraRadera
    Svar
    1. De skedar jag använt till dessa ringar är små teskedar, ca 10 cm långa. Mejla mig för mer info. Mejladressen finns här ovanför under sista bilden.
      Med vänlig hälsning, Anita

      Radera