Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 21 januari 2016

Stressring X 4

Fyra nya stressringar. Stressring kallas det för att det går att snurra på den yttersta ringen. Lämpligt för oss alla lite till mans och kanske i synnerhet om man har lite svårt med koncentrationen. Alla är i äkta silver och det är först till kvarn som gäller. Gör inte dessa ringar på beställning. Säljer bara de jag lägger ut här på bloggen.

Från vänster:
Ring med länk. 6 mm bred, 17 mm. (SÅLD!)
Ring med blankt hjärta. 10 mm bred, 18,5 mm. (SÅLD!)
Ring med skrovligt hjärta. 9,5 mm bred, 19 mm. (SÅLD!)
Ring med kula. 8 mm, 19 mm. (SÅLD!)
495:-/st + ev frakt 10:-





Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Finns den nedersta stressringen med kulan kvar o vilken storlek har den. Pris?
    Mvh Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det står i bildtexten under den översta bilden så är alla fyra sålda. De övriga bilderna är samma ringar, men foto på de enskilda. :)
      Håll utkik! Det kommer nog fler liknande ringar.

      Radera