Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 16 augusti 2014

Gafflar, gafflar ...



Nu har jag gafflat! Det blev fem gaffelringar i nysilver i olika storlekar. Finns det ingen storlek som passar dig, så hör av dig så försöker jag lösa det.

Nysilverringar gjorda av små plockgafflar. 250:-/st + ev frakt.
(SÅLDA! Gör ev fler vid tillgång till gafflar)
Nr 1. Gaffelring i nysilver 17 mm
Nr 2. Gaffelring i nysilver 18 mm
Nr 3. Gaffelring i nysilver 18 mm
(Har ytterligare en likadan sen tidigare i 19 mm)
Nr 4. Gaffelring i nysilver 18 mm
Nr 5. Gaffelring i nysilver 17 mm

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar