Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

måndag 4 augusti 2014

Att våga eller inte våga ...

... ja det är frågan.
Ibland när man får en idé så är man lite osäker på om det går att göra som man tänkt. Ibland går det bra och ibland får man modifiera idén lite. Det händer inte så ofta att jag måste kassera något helt och hållet, men jag har en burk där jag samlar äkta silver som blivit över eller som misslyckats. Får väl ta det från nöjeskontot för roligt har jag i alla fall. I framtiden kanske jag går en kurs och lär mig hur man smälter ner silver, så blir även det kasserade till nytta.
Idag blev det i alla fall ett hängsmycke som nästan blev som jag tänkt. Ett smycke gjort av ett teskedsblad i äkta silver.

Hänge gjort av ett teskedsblad i äkta silver med texten "LOVE" 350:-
(SÅLT! Kan ev göra liknande vid intresse)
Läderrem 3 mm, 43 cm med kabinlås 40:-
Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar