Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 10 maj 2014

LoveNepals turné

Sju fantastiska tjejer som bokstavligen gått från död till liv. 
...och så får jag vara med på ett hörn
Ja har haft förmånen att vara med på LoveNepals turné. Helt fantastiskt att få ta del av tjejernas berättelser om hur de verkligen bilvit räddade från död till liv. Att se dessa fd sexslavar, som lidit under de hemskaste omständigheter, stå där med strålande ansikten, berör. Har nog aldrig mött vackrare tonåringar. De borde gå med huvudena sänkta och tom blick, men de är raka motsatsen.
Ens egna problem blir väldigt små, när man möter de här tjejerna.

I går kväll var Carola med. Hon är en helt fantastisk artist, men det var inte hennes sång som stod för huvudnumret den här gången. Hyser betydligt mer respekt för tjejerna från Nepal.

Passa på att komma till någon av de återstående platserna under turnén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar