Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 19 april 2014

Udda skedar - udda smycken

Av fem udda silverskedar blev det fyra smycken ... än så länge. Äkta silver allihop! De kom med posten idag och jag hade lite svårt att hålla mig, så...
I hastigheten gjorde jag ett hängsmycke av en sked som jag planerat göra en ring av. Så det kan gå! Nu gör inte det så mycket för hänget blev snyggt, men lite retligt är det.
Två ringar och två halsband i äkta silver. (SÅLDA!)
Äkta silversmycke. Längd 58 mm.
400:-
Läderrem ca 45 cm (eller enligt önskemål) till hänge 40:-

Hängsmycke i äkta silver. Längd 44 mm.
400:-
Läderrem ca 45 cm (eller enligt önskemål) till hänge 40:- 

Ring gjord av tesked i äkta silver med fågelmotiv.  18,5 mm
425:- 

Vacker fågel. Har lite svårt att artbedöma den.
Magnifik ring gjord av en äkta silversked. Höjd mitt fram 42 mm.
Sitter skönt på fingret på grund av att den är så smal baktill. 18 mm
450:- 

Orre eller?

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar