Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 6 augusti 2013

Linne och spets

Tavla gjord av en halv kökslucka och linnetyg som
jag hittade på loppis.
Ca 39x32 cm. 350:- + ev frakt.
Har gjort några tavlor på beställning det sista och har haft en massa halvfärdiga liggande lite överallt. Sen blir man ju lite sugen att testa något man inte gjort förut så av spetsar, linnetyg och en gammal kökslucka, gjorde jag en tavla. Förundras över varför det ska vara så svårt att få tavlor att se ut som i verkligheten när man fotar. Alltid är det någon sida eller något hörn som inte är rakt. I verkligheten är dock alla hörnen 90°, tror jag. Visserligen är det meningen att det ska se lite halvslitet ut, men det får ju vara måtta på allt.




Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar