Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 8 augusti 2013

Homeparty

I våras blev jag inbjuden av en kvinna att ha ett "homeparty" för att informera om LoveNepal och sälja lite av mitt hantverk. Det blev en kanonkväll. Riktigt roligt att få informera om ett så viktigt arbete som det LoveNepal gör för de utsatta tjejerna i Nepal och samtidigt kunna dra in pengar till arbetet. I höst skulle jag vilja göra fler "partyn". Skulle du kunna tänka dig att samla ihop ett gäng vänner och på det sättet hjälpa mig göra en insats? Hör av dig till mig i så fall! 

Vill du veta mer om LoveNepal finns det information här:
http://lovenepal.se/
Du kan mejla mig på:
anita@car-van.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar