Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 25 april 2013

Armband i ståltråd och makramé


För ett tag sedan var jag hos min optiker. Runt halsen hade hon ett halsband som hennes son gjort på läger. Det var en ictusfisk av tenn. Gick hem och gjorde en liknande i ståltråd. Sen dess har det blivit en hel del olika former och en och annan form är ju givetvis inspirerad av något, men designen är ändå min egen. Här nedanför kan du se exempel på armband som jag gjort. Har du egna önskemål, kan det gå att lösa.


Armband av ståltråd och makramé. Reglerbar längd.
80:-
Exempel på vad jag gjort på beställning.
Lägger på 20:- för beställningar efter egna önskemål.



Ytterligare en beställning. Se mer halsband i nästa inlägg.


Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail. Oftast räcker det med dubbelt porto så du får räkna med att 12:- läggs på priset för frakt.

4 kommentarer:

  1. Allt är underbart på denna blogg! Bless you so much! Hälsn. Carol

    SvaraRadera
  2. Du gör fina smycken Anita! Jag köpte mig ett armband med ett hjärta i skolan. Att pengarna går till ett välgörande ändamål gör smycket ännu "vackrare". Pyssla nu om dig själv lite också. Kramar från Anki Jo

    SvaraRadera
  3. Hej hur gör man för att beställa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Bettina!
      Mejla mig på anita@car-van.se. Mejladressen finns i inlägget, men är kanske lätt att missa.
      Välkommen med din beställning!

      Radera