Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 20 maj 2016

Symbolring med hjärta

För några månader sedan sålde jag ett antal sådana här ringar. Nu har jag tre till. En av dem har ett skönhetsfel på ena sidan. Det syns inte när man har ringen på sig dock. Det är lite porigt pga lite för hög värme vid tillverkningen. Eftersom skedbladet är relativt tunt vågade jag inte slipa tills det försvunnit. Tyckte att det var synd att kassera den så jag sätter ett lite lägre pris på den istället. ;)
Det utsågade hjärtat blir ett eget litet smycke och kan ev ges bort till någon man känner stark samhörighet med, en dotter t ex, eller varför inte till mamma nu till morsdag. Annars är det ju kul att bära det tillsammmans med ringen.

Set med ring och berlock gjort av silverskedar. Från höger:
17,5 mm 495:- inkl hjärtat.
18,25 mm 425:- inkl hjärtat. (SÅLD!)
17,5 mm 495:- inkl hjärtat. (SÅLD!)




 Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om LoveNepals arbete här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar