Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 29 december 2015

Guldhjärta igen

Jag hittade ytterligare lite guld, bl a en liten detalj till ett örhänge. Intresset förra gången jag gjorde en silverring med guldhjärta var stort, så det blev ytterligare en liknande ring. Hjärtat är 18 K guld och resten av ringen 925 sterlingsilver. Jag har ingen guldstämpel och eftersom hjärtats vikt är ca 1/2 g finns det inget krav på stämpel heller. Allt guld över 1 gram som säljs ska annars vara stämplat enligt lag. Guldvärdet i ringen är flera gånger större än silvervärdet, trots att det är mycket mer silver, så därför har jag satt priset lite högre än på övriga ringar jag gjort.

Äkta silverring med 18 K guldhjärta. 18 mm.
Ringens bredd. 9 mm. Hjärtat 6 mm.
625:- + ev frakt. (SÅLD; Men gör ev fler på beställning)
 

Hittar du ingen ring i rätt storlek? Hör av dig så fotar jag det jag har i den storlek du är intresserad av.

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda nepalesiska småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.

Vill du beställa något skickar du ett mail. Tala om vad du önskar beställa samt din adress.

1 kommentar: