Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 19 januari 2024

Let it snow - somewhere else

Till och med jag tycker att det har blivit lite väl mycket snö det senaste. Jag fick en ide och gjorde om mönstret "Let it snow". Ville ha texten på höger vante lite diskret, och det tycker jag att jag lyckades med. När du beställer mönstret får du även med originalet.

Garnet jag använt är Drops Flora. Det går åt mindre än ett nystan av naturvitt och blått, samt några meter av det röda. Det går givetvis använda annat liknande garn. 

Mönstret kostar 50:- men du får gärna betala mer. Hela summan skickar jag vidare till Love and Hope. De bedriver ett fantastiskt arbete mot barnsexhandeln i flera länder i Asien.

Vill du beställa mönstret skickar du ett mail till anita@widell.me. Skriv helst "Let it snow" i ämnesraden. I ett svarsmail får du swishnummer och när du swishat får du mönstret som pdf-fil.





1 kommentar:

  1. Jag bara älskar håll mitt hjärta du är helt fantastisk❤️

    SvaraRadera