Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

fredag 19 januari 2024

Håll mitt hjärta

 För tre år sedan gjorde jag ett vantmönster som slog rekord i antal hjärtan. Det blev nästan lite för mycket. Dessutom gjorde jag en variant med vanlig tumkil. Nu kommer tredje varianten. Ett mönster där jag reducerat antalet hjärtan och justerat lite här och var. Behöll ett stort hjärta i höger hand som en symbol för texten på vänster vante.

Garnet jag använt är Drops Flora 01 och 24. Det går åt mindre än ett nystan av vardera färg. Det går givetvis använda annat liknande garn. 

Mönstret kostar 50:- men du får gärna betala mer. Hela summan skickar jag vidare till Love and Hope. De bedriver ett fantastiskt arbete mot barnsexhandeln i flera länder i Asien.

När du beställer mönstret får du med alla tre varianterna.

Vill du beställa mönstret skickar du ett mail till anita@widell.me. Skriv helst "Håll mitt hjärta" i ämnesraden. I ett svarsmail får du swishnummer och när du swishat får du mönstret som pdf-fil.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar