Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 25 juni 2013

Mitt hjärta är Ditt

Fick lite inspiration till fler tavlor. Även denna är gjord av rivningsvirke och texten är gjord av najtråd. En bra gåva till din älskade!

Vitmålad trätavla med hjärta och text gjord av najtråd. Ca 32x38 cm.
450:- + ev frakt
SÅLD!

Finns en liknande här!

Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.


2 kommentarer:

  1. Hej Anita!
    Så roligt att besöka din blogg.
    Vad skicklig du är!
    ingen aning om att man kunde skapa så mycket vackert med ståltråd. Helt underbart.
    Allt gott till dig - vi ses väl snart igen, på nätet om inte annat.
    Bästa hälsningar,
    Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sarah!
      Jag har slut på färg så jag behöver komma en sväng innan jag kan göra fler tavlor. Är ju så goa vägar bortåt Storegården, så det blir nog en tur med hojen.
      Anita

      Radera