Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

söndag 19 maj 2013

Hjärtliga tavlor

Funderar du över en bra bröllopspresent, förlovningspresent, födelsedagspresent eller vill du ha en tavla själv? Här är ett förslag som ger glädje även på andra sidan jordklotet. Träet till tavlan är rivningsvirke från vårt hus och texten är gjord av "najtråd". Tavlorna är ganska tunga så frakten blir 75:-. De tar en stund att göra så det kan bli lite leveranstid på dem om jag inte har någon färdig.


Tavla av återanvänt virke och "najtråd". Ca 35x29 cm.
350:- resp 400:-
Varenda krona som kommer in av försäljningen används till att rädda småflickor ut ur sexslaveri. Läs mer om det arbetet här.
Vill du beställa något skickar du ett mail.


Önskar dig en härlig tid mellan hägg och syren!



2 kommentarer:

  1. Anita önskar dej GUDS RIKA VÄLSIGNELSE i ditt skapande till förmån för Nepals prinsessor. Jag har varit där i två omgångar som volontär och hoppas att kunna resa dit till hösten igen,de är för alltid etsade i mitt hjärta. Om du vill....gå in på min blog:Mariah-Nepal.blogspot.com,eller googla på Nepals prinsessor så kommer du till min blogg. God bless Mariah Ander

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mariah!
      Var inne på din blogg för ett tag sedan och läste. Har själv tänkt åka till Nepal i höst, om jag orkar. Skulle gärna vilja ha kontakt med dig. Mejla mig gärna. Mejladress finns underst i varje inlägg här på bloggen. Vore roligt att dela erfarenheter.
      Anita

      Radera