Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

torsdag 18 april 2013

Välkommen hit!

I den här bloggen tänker jag lägga upp en del av mina hantverk och en del intressanta länkar. Välkommen tillbaka när jag hunnit fixa utseende och inlägg.

2 kommentarer:

  1. Hej Anita!

    Jag har hittat hit till dig via facebook/Mönsterarkivet. Det är underbara saker du gör och för en mycket god sak. Har fyllt i min e-mail så jag kan få dina uppdateringar.... tycker mycket om ditt arbete. Är själv en hängiven och glad handarbetes amatör, gör allt möjligt.

    SvaraRadera
  2. Handarbetsamatör var ett bra ord. Har alltid gillat slöjdarbete i alla dess former och det går i perioder vad man gör. Metall är väl det som jag sysslat med minst om man bortser från sista halvåret, då det blivit äldigt mycket ståltråd.

    SvaraRadera