Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

tisdag 3 september 2019

Blankpolerat hjärta

Ytterligare ett hjärta gjort av silverskrot. Läs mer om hur jag gjorde här. Det här hjärtat blev väldigt slätt när jag format det, så jag bestämde mig för att slipa och blankpolera det. Baksidan blev inte lika slät och hade jag gjort om proceduren för att få den bättre hade inte framsidan blivit lika slät. Den fick alltså vara lite ojämn. Syns ju i alla fall att hjärtat är handgjort.

Massivt hjärta i äkta silver. Ca 17 mm brett.
350:- + ev frakt 15:-

Baksidan med lite gropar och stämplar.


Varenda krona som kommer in av försäljningen skänks till organisationen Love and Hope. De bedriver ett fantastiskt arbete mot barnsexhandeln i flera länder i Asien. Läs mer om Love and Hope här.

Vill du beställa något skickar du ett mail till anita@car-van.se. Tala om vad du önskar beställa samt din adress. 
Ange gärna om du vill betala med swish eller banköverföring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar