Kul att just du hittade hit!
Den här bloggen har framförallt syftet att sprida information om ett arbete som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Om jag sen kan bidra till det arbetet genom lite försäljning av mina alster är det ännu bättre. Projektet jag stöder heter Love and Hope och räddar asiatiska barn ur djupaste förnedring i sexslaveri. Läs mer på Love and Hopes egen hemsida:
https://loveandhope.org

lördag 2 november 2013

Visitkortshållare

Jag ska ut på lite hantverks- och julmarknader snart. Kom på att det kunde vara bra att ha ett par visitkortshållare. Tog ett par väldigt slitna matskedar av nysilver som jag ändå inte kunde ha till så mycket annat. Satte på eltape på baksidan och la den med framsidan mot en träskiva, sen var det bara att banka den någorlunda slät och böja till den. Kan även användas som telefonhållare.




9 kommentarer:

  1. Vilka julmarknader ska du på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir jul- och hantverksmässsa i Överlida nästa söndag, Bottnaryd den 30 nov och kanske någon ytterligare om jag har grejer kvar.

      Radera
  2. Smart idé! Hoppas det kommer gå bra på julmarknaden :)

    SvaraRadera
  3. Ja kanske man själv borde börja lite med hantverk. Det är ju snart juletid för all del. Man blir ju lite inspirerad av vad du gör /Sandra <3

    SvaraRadera
  4. Gud va' fint. Får man fråga vart köper du allt material?

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag hade gjort slut på det jag hittade i mina egna lådor fick jag en del av vänner och bekanta. Sen har jag köpt en del på loppis och Tradera. Udda bestick blir oftast inte så högt pris på.

      Radera
  5. Du gör så fantastiskt fina saker. Du skulle kanske ha ett mer skapande arbete? Härligt med människor som du, som gör så mycket för andra, trots att du inte är piggelin själv.// Anna

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka coola! Vart kan man köpa dessa?

    SvaraRadera